Ny vecka, hoppas på nya krafter

Nu ska snart arbetsvecka nummer två börja, hoppas den inte blir riktigt lika hektisk som förra. Eller dt kanske är lika bra att fortsätta i samma tempo visserligen.

Ska ta mig en tripp till centrum innan jobbet idag och handla lite nödvändigheter. Får se om jag hittar några jeans på rean också. Är i stort behov av underdelar, har en massa toppar men inga byxor tyvärr.

Igår var jag hemma hos syster S och sniffade på lilla M. Tog en promenad hem därifrån med bärplockaren och en bunke i högsta hugg. Blåbären är stora som stenbumlingar nu! Ut i skogen folket!
Fick ihop 700 gram blåbär på drygt en timme. Fick även ihop två gröna skalbaggar, en stor spindel och en fästing.
Blev biten av en broms, tack och lov hittade jag ingen fästing på mig utan bara i burken.

Har beställt en ny dammsugare, äntligen tog jag förnuftet till fånga. Har inte varit så nöjd med min dammsugare, den är inget bra sug i den så hälften av gruset ligger kvar på golvet.
beställde den som var bäst-i-test för året, en Electrolux Z8820. Borde bli levererad på onsdag till postens utlämningsställe. Så sen ska det dammsugas.



Har även beställt en Litter Kvitter, så jag kan träna grabbarna att gå på toaletten. Har tröttnat att byta i lådan faktiskt... Hoppas det fungerar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0