Motion v 33:

Måndag 15/8: Kvällsjobb, 12-tur
Tisdag 16/8: Kvällsjobb
Onsdag 17/8: Halsont, huvudvärk --> avbokad träning
Torsdag 18/8: Halsont, huvudvärk, sjukskriven
Fredag 19/8: Har en rulle taggtråd som försöker få plats i min hals
Lördag 20/8: Sjukling
Söndag 21/8: Sjukling

Kan lika gärna lägga ut detta inlägg redan nu på fredagskvällen. Eftersom jag har något halsvirus eller en kommande halsfluss vet jag med garantio att detta var den "lataste" veckan sedan min vecka i Tunisien. Den veckan var roligare.
Så denna vecka blev det inte en enda dags träning, nästa vecka hoppas jag verkligen att jag kan köra igång igen. Utan taggtråd i halsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0