Mörbultad!

Känner mig som om jag blivit överkärd av ett tåg, i alla fall på överkroppen.
Var och fyllde i tatueringen igår, det är inte den som känns.
Sen när jag åkte hem gick jag via Postens ombud för att hämta ut min Litter Kwitter till grabbarna. Såg även en dammsugare som kan kände igen och tänkte att nu har nog min dammsugare kommit. Och visst hade den det! Så självklart hämtade jag ut den på samma gång, alltså fick jag bära en 11 kg dammsugare och ett annat paket hem, så mina axlar är ganska mörbultade idag.

Igår kväll fick jag provköra dammsugaren, och tusan vilket sug det var i den! Varför har jag inte bytt dammsugare tidigare för? Det var så starkt sug att på minimum suger den nästan fast i golvet. Här ska det utrotas dammråttor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0