Får man sova nu?

Är så fruktansvärt trött nu, det märks att jag inte sovit på topp de senaste veckorna.
Har den senaste månaden börjat drömma en massa, jag som aldrig brukar komma ihåg mina drömmar kommer ihåg nästan alla drömmar jag har haft den sista tiden. Kanske inte just nu men när jag vaknar upp från de.
Man sover inte lika bra när man kommer ihåg en massa drömmar har jag märkt. Man känner sig redan ganska trött när man vaknar.
Kanske beror på att jag drömt om jobbet de senaste nätterna? Kan vara en bidragande faktor.

Har märkt ett gäng småsaker i mitt liv som ändrats de senaste veckorna, som jag tycker är lite förvirrande och jobbiga. Men tillslut kommer jag väl på en anledning till det också.
Då ingår drömmarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0