Behöver fylla på förrådet

Mitt förråd av nässpray har snart tagit slut, vilket betyder att jag måste till centrum. Känner inte för att gå utanför dörren men vill jag kunna andas är det bara att promenera. Kommer vara helt slut när jag kommer tillbaka, med tanke på att bädda sängen gör mig helt slut kommer en promenad som brukar ta 5-10 minuter göra mig helt slut.
Idag är halsontet nästan borta, men däremot är det snor överallt, hostar och har huvudvärk. Men fortfarande ingen feber, alltid ett plus.
Har sjukskrivit mig imorgon också för att vara på den säkra sidan. Hoppas att jag är pigg nog att jobba på onsdag. Skulle vilja träna också men det dröjer nog ytterligare några dagar. Nu ska jag samla kraft för min promenad, Apoteket here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0