Steg och motion v 13:

Måndag 28/3: 12663, storhandling
Tisdag 29/3: 18804 (inkl.55 min Zumba och 55 min Powerstep)
Onsdag 30/3: 17831 (inkl. 55 min BodyCombat)
Torsdag 31/3: 5477, sovmorgon + Kvällsjobb+ isolering
Fredag 1/4: Ont i halsen, soffläge efter jobbet
Lördag 2/4: Fortfarande ont i halsen, skippar träningen, ingen räknare på
Söndag 3/4: Fortfarande lite småöm i halsen, ingen träning då heller. Ingen räknare.

Det är klart att man ska gå och bli sjuk när man är på topp. Trodde att jag skulle åka på en släng av halsfluss men IKKE! Tack Bafucin! Så denna helg har jag bara gjort ungefär ingenting, det märks att man inte är helt på topp när bara disken är jobbig.
Jobbar eftermiddag både måndag och tisdag så då blir det ingen träning, endast promenad till bussen. Så då hinner jag bli helt frisk till BodyCombaten på onsdag hoppas jag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0