Seg!

Usch vad seg jag är idag, har knappt kommit upp ur sängen än.
Sov ända till kl 11 så det blev ingen cykeltur till mormor, och A har inte heller tagit sig till en dator. Så jag har passat på att kolla in avsnitt från BB, har inte tv 11 längre så jag får kika på internet istället. Så nu är jag upp-to-date igen.

Just nu väntar jag på min Zucchini-lasagne så jag hinner stoppa i mig lite mat innan jag ska åka och träna. Känner inte för att göra någonting idag, skulle bara vilja ligga på soffan och lata mig, men det kan jag göra imorgon innan jobbet istället. Måste röra på fläsket, bygga muskler.
Har märkt att huden inte har hängt med på alla ställen, får se om jag kan fylla ut det med muskler på vissa ställen eller om jag ser ut som en Shar-Pei när jag är färdig?



Beroende på hur mycket hud som blir över kanske det blir en reducerande operation, vem vet?
Visst är hundar söta när de ser ut som ovan, men jag tycker nog inte att det gör mig sötare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0