Nu blidde man nästan pigg

Nyligen hemkommen från träningen, som jag en stund trodde att jag skulle missa. Eller i alla fall halva.
Bussen var lite sen, tåget var ännu senare, men hann gott och väl hämta ut biljetterna innan tiden gck ut.
Det var nästan inga människor på DanceAerobicsen idag, max 7 st utöver instruktören. Man kan säga att det var gott om plats i salen.

Sedan var det BodyPump, alltid lika jobbigt. Och nu när jag inte varit med på ungefär två veckor var det vääldigt jobbigt. Körde med samma vikter som förra gången, och mina ben vill verkligen inte vara med under de passen. Och biceps ska vi inte prata om! Triceps gick otroligt bra idag, om jag inte har träningevärk där imorgon måste jag öka inför nästa gång. Och axlarna är fruktansvärda! Känner mig som värsta mesen när det gäller axlar och biceps.

På lördag känner jag att jag har lite kort om tid, men jag ska hinna att träna mellan jobb och kalas, det har jag bestämt! Blir att åka direkt till gymmet efter jobbet, träna en timme, duscha och rusa till tunnelbanan, göra mig anständig på tuben och bussen, då måste jag hinna. Har två timmar på mig från att träningen slutar tills att kalaset börjar. Nemas Problemas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0