Inte kul

Det är inte kul att vara LCHF-are när man är sjuk, inte när jag är sjuk i alla fall.
Förr när jag var sjuk så låg jag alltid och tyckte synd om mig själv med en stor påse chips och en stor påse godis. Det skulle inte sitta helt fel nu heller kan jag säga. Men jag vet hur det blir efter att jag fått i mig lite utav de, så jag skippar det denna gång. Tar en kopp te med honung i stället, så fuskar jag lite. Men det får man göra när man är sjuk.
Halsen är nog lite bättre idag, den var värre inatt, kändes som någon drog med en rasp upp och ner när jag
svalde , nu är det mer en grov nagelfil som dras upp och ner.


Skulle egentligen behöva köpa ägg, men jag vill nog inte gå utanför min dörr idag. Behöver ägg till min cheesecake jag vill baka, eller till mina chokladmuffins, eller något annat sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0