Inte den bästa dagen i mitt liv

Idag har det inte varit en helt bra dag.
Har sovit som en kratta, och det har verkligen märkts på mitt humör idag, kanske inte så mycket utåt förutom att jag varit ovanligt tyst. Men inom mig har jag bara velat stoppa huvudet i sanden. Ända tills jag kom till BodyCombaten där jag kunde slåss för kung och fosterland. Där fick det komma ut, och skönt var det. Tog i så mycket jag orkade efter den krassliga helgen, och en möjlig krasslig förmiddag idag. Trodde jag skulle gå och bli sjuk igen, men jag tränade i alla fall. Det droppade svett på golvet, då kör man hårt!

Vet inte om ni kommer ihåg att jag lovat Borthy att göra 7 riktiga armhävningar tills nyår, kommer kunna göra de tidigare, får se hur långt det är kvar. Har inte provat på riktiga ännu, men klarar av minst 12 på knä, och vid omräkning borde det vara i alla fall 4 st riktiga, eller?

Imorgon är jag ledig, får se om A har möjlighet att ta sig till en dator, om inte så cyklar jag nog hem till mormor på en kopp kaffe innan träningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0