Helt sjuka drömmar!

Helt otroligt vilken fantasi människor kan ha. I drömmarnas värld får man utlopp för denna fantasi. Inatt hade jag två udda drömmar, för stunden kommer jag bara ihåg en utav de. Som är förkortad en aning för jag kommer inte ihåg så mycket.

Jag hade styckat en människa och fryst in olika kroppsdelar i olika frysar i ett hus, antar att det var mitt hus. Och nu var det dags för sommar och behov av plats i frysen, så jag skulle försöka sprida ut kroppsdelarna utomhus istället, så jag samlade ihop de och lade i en platspåse i vanlig storlek och började gå. Sen vaknade jag törstig, bara dricka lite om somna om. Sen drömde jag en annan dröm som jag inte kommer ihåg.

Uppe väldigt tidigt efter att jag glömt bort hur tusan jag jobbar idag, i fredags precis innan jag skulle gå hem kommer en utav cheferna och berättar "på måndag när du jobbar dag så har vi placerat en utav de nya sommarvikarierna med dig" jag svarar "Jag tror jag jobbar kväll på måndag för jag brukar aldrig börja en vecka med dagpass" och då blev jag förvirrad. I mitt schema står det att jag ska jobba kväll, och ingen har ringt och eftersökt mig så jag antar att hon kollade fel i IVA-bibeln(schemapärmen). Men har varit vaken sedan strax innan sju, av en dålig anledning! Kommer nog vara lagom trött senare ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0