Helg!

Nu har helgen kommit åter, och den kommer troligtvis gå fruktanvärt fort! Precis som vanligt.
Igår var jag och tittade på en lägenhet, som jag tackar nej på för en gångs skull. Sen åkte jag förbi min syster på tillbaka vägen och fick mig en liten promenad på köpet.
Hämtade ut kläderna jag beställt från Ellos men hann inte prova de igår, så det gjorde jag i morse. Kunde ha allt, en klänning som var lite tajt men den kommer jag i i sommar. Och tunikorna var möjligtvis helt perfekta nu, kommer skicka tillbaka en utav de och beställa en mindre storlek. Den ena klänningen skickar jag tillbaka och tar i mindre storlek också. Så man har något som sitter som de ska om två månader när man har semester.

Idag ska jag ut och dansa, eller ikväll rättare sagt. Min syster ska ha studentskiva som jag ska på. Det var väldigt länge sedan jag var ute och dansade, så jag får väl passa på att skaka rumpa ikväll. Men innan det ska jag iväg och träna, funderar på om jag ska på Combaten eller om jag ska åka till det närmre gymmet ganska snart och köra lite eget istället. Det lutar åt det senare.

Är så otroligt trött att jag sovit mer än 12 timmar inatt! Dags att vara långledig??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0