Härligt!!

Idag kom jag iväg till gymmet. Kom dit strax innan 11, och det var inte speciellt många som var där och hurtade vilket jag tyckte var bra. Dessto mer plats för mig!
Hoppade direkt på promenad/löpbandet och började med lite uppvärmning 1 km, sen tänkte jag se hur långt och länge jag orkar springa/jogga denna gång. Försöker ju lära mig att jogga lite lagom. Ha inte stått på ett löpband på nästan en månad så jag visste inte hur mycket jag orkade, fick mig en smärre chock när jag joggat 1 km på 7 min! Det var länge sedan jag orkade något sådant.
Sen fortsatte jag i alla fall på bandet i ytterligare 5 km i intervaller. Joggade sammanlagt 3 km, vilket jag tycker är underbart bra!

Imorgon ska jag väl försöka ta mig till gymmet igen, om jag inte är helt mör efter dagen. Känner i ena låret att det fått användas extra mycket idag men det borde lägga sig tills imorgon.

Glad Påsk på folket, träffade nyligen några påskkycklingar från röntgenavdelningen, det var min Påsk det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0