Halvlugn dag

Kanske behövdes i mitt halvstressiga liv. Förmiddagen blev det bara en tur med dammsugaren innan jag åkte till gymmet på eftermiddagen.

Har försökt planera min resa ner till Tunisien, och har kanske fått med syster och hennes familj, skulle gå på knappa 14000 för två vuxna och två barn, bra pris tycker jag, för mig kommer det gå på 5400 kr på ett familjevänligt hotell. Om jag inte får med mig de blir det nog ett annat hotell, som är lite närmre och inte lika familjevänligt. Har inte kollat upp då hur mycket det kommer gå på, men runt samma pris antar jag.

Imorgon har jag egentligen inte planerat något, ska nog försöka få till den där turen till mormor, och sen på kvällen träning som vanligt. BodyCombat står på schemat, försöker hitta någon butik där man kan köpa boxningslindor, någon som vet? Inte internetbutik utan en riktig butik, orkar inte vänta på leverans, vill ha nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0