God Morgon!

Nu har jag börjat vända tillbaka dygnet, eller morgnarna kanske man ska säga. Igår sov jag till 11, idag sov jag till 8, det går bra nu. Vid 6-snåret vaknade jag till första gången coh tittade på klockan, ville inte gå upp då så jag vände andra kinden till, Chippen låg och myste så gott på kudden jag kramade på. Så somnade vi, sen vaknade jag till igen, .då hade han flyttat sig till min rygg, mysigt det också, så låg vi ytterligare en timme innan jag gick upp. Han ligger kvar den latmasken.

Ena sidan på mitt kylskåp är väldigt varmt, ska det vara så? Är inte van vid varma kylskåp, bara kylda.

Har en härlig träningsvärk idag, i benen framförallt. Triceps, biceps och mage känner jag inte ett dugg, öka på triceps nästa gpng, köra hårdare på biceps och mage. It´s a deal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0