God morgon

Det är så skönt att jag börjat vakna i tid igen. Tycker inte om att sova bort halva dagarna. Idag gick jag upp strax innan 9, helt OK tid.

Idag blir det en lång kväll på jobbet om man ska tro på dagens namn, får se om det går extra segt, hoppas inte.
Orkar inte stressa för att hinna till gymmet idag, får hitta på det imorgon innan jobbet istället, och på söndag. Så jag rör på mig lite denna vecka, känns som jag kommit in i en svacka och då är det väl bara att vänta ut den.

Fick många komplimanger för frillan, alltid kul=).


Kanske inte syns så bra när det är så mörkt, men kort är det!
Och dubbelhakan är så gott som borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0