Framsteg!

Det blev ingen combat för mig,. orkade inte stressa efter passet för att hinna duscha och äta och fixa och dona innan jag måste åka iväg. Så jag åkte det det närbelagna gymmet och ställde mig på bandet istället. Denna gång orkade jag jogga 1,5 km i ett kör! Framsteg! Förra helgen var det 1 km jag orkade i ett sträck, så jag har utökat med 500 m på en vecka. Bra jobbat!

Idag hann jag 7,5 km på 60,40 varav 3,3 km joggade jag. Är helt och hållet nöjd faktiskt. Sedan blev det lite crunches(?) och armhävningar och strach innan jag åkte hem och lade mig i badet.
Nu sitter jag på balkongen och försöker fånga solens strålar lite men ikke, molnen är i vägen så det värmer inte ett dugg. Ska nog gå in nu så jag inte blir förkyld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0