Dagen blev inte som planerat

Idag är jag äntligen ledig, och jag hade massor planerat från början. Skulle titta på en lägenhet i morse, men jag orkade verkligen inte gå upp. Så jag ringde min syster som ändå skulle vara i krokarna vid den tiden och bad henne gå och titta, men då hade de redan lämnat lägenheten så det funkade tyvärr inte. Men tackade ja i alla fall, får se om jag får den, känner inte för att ha dubbla hyror i tre månader.

Sen skulle jag träffa en kollega, S som är mammaledig med lilla L. Men S hade tyvärr gått och blivit förkyld så vi får boka om det, så nu sitter jag här i soffan, men alldeles för stort nattlinne och har precis ätit lunch. Har inte gjort mycket idag, parkerade mig i soffan imorse när jag gick upp vid halv 9, har varit här sedan dess förutom stegen till köket och badrummet. 734 steg om man ska vara exakt.

I eftermiddag ska jag i alla fall till gymmet och träna, BodyCombat. Men först ska jag smörja min stackars skinka/höft som bråkar med mig lite. Vet inte om jag har inflammation i muskelfästet eller något sådant dumt men när jag gör vissa rörelser i höften är det inte så bekvämt. Voltarengel funkar säkert!

Igår innan träningen var jag och köpte mig nya hörlurar som jag kan ha när jag tränar. Jag avskyr lurarna man "lägger" i örat, för de gör ont. Jag älskar de med "in-ear" funktion men eftersom jag vet hur man svettas så glider de ut hela tiden så jag behövde ett par som stannar kvar när jag svettas. Så jag köpte ett par som är till för träning, svettåliga och med sån därn grejj bakom örat så de hålls fast. Dyra var de, så jag hoppas de funkar som de ska!


Här ska det tränas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0