Attans makaroner

Halsontet har inte blivit ett dugg bättre, bara sämre! Inge kul, och en jädra massa snor har det börjat bildas också, vad tusan tänker den där näsan med? Jag har inte tid med det här!
Och nysningar har det börjats med, så det flyger halstabletter till höger och vänster för att försöka skona halsen.

Har i alla fall kommit hem nu, såklart avbokat träningen jag egentligen skulle varit på idag. Och nu ligger jag fullt påklädd i långbrallor, collegetröja, ullfilt med en temp på 35.6, och jag kände mig febrig =S. Är lite stel i nacken också, lite svullen överallt verkar det som.

Hämtade ut cykeln på vägen hem också, 1070 kr kostade det att byta fälg, heter det så på cykel? Kolla bromsar, smörja kedja och vad surgubben nu gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0