Återigen söndag

Och det är en väldigt seg söndag, fy bubblan.
Var på kalas igår hos R och R, väldigt trevligt. Träffade även på en gammal klasskompis sedan gymnasietiden, M. Vi har inte setts sedan studenten, så det var ett tag sedan. Så vi ska väl försöka planera in en lunch eller fika snart. Hon jobbar på samma sjukhus som mig så en lunch på arbetet borde vi hinna med någon gång.
Var hemma vid 00.30, och stupade direkt i säng. Sov ända till mitt på dagen idag när jag kände att nu är det dags att gå upp om jag ska hinna till jobbet i tid.

Väl framme på jobbet gick jag och kollegan K ut på våran altan för att sola oss lite innan vi blir instängda i några timmar. Solen är väldigt varm och gosig idag, och inne ska jag vara resten av dagen.

Nej nu är jag uttråkad och ska hitta på något att göra, ordna lite sugburkar kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0