Snart sova

Snart ska jag gå och sova, ska bara kolla klart på filmen som slutar om en timme, Stephen Kings Drömfångaren. Lite småsnuskig, inte speciellt läskig som jag trodde den skulle vara. Men det är ju en hel timme kvar så man vet inte vad som händer nu.

Imorgon ska jag åka till Coop och handla lite, sen ska jag leka med min syster, får se vilken tid det blir. Vi skulle höras på förmiddagen om det.

Har pratat med A ikväll, han stängde shoppen tidigt idag, det hade något med att ramadan är över att göra. Så eftersom han stängde shoppen tidigare blir det nästan mycket sömn för honom inatt. Vi skulle höras igen imorgon, får se vilken tid han ringer, återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0