Nya högtalare och Bingolotto

Har precis installerat mina nya högtalare jag köpte igår, betydligt bättre ljud i dessa än i de gamla. och nu har jag en baslåda också. Ännu bättre. Ska väl ta mig ner i källaren någon dag och hämta kartongen till de andra högtalare så jag kan packa ner de i den så jag kan ta med mig de på resan sen. Så jag kan få poppa lite musik när jag är ensam.

Ska snart åka till Ica Maxi och möta upp syster, vi ska handla lite och så får jag inte glömma att köpa en Bingolott, vi ska spela Bingo ikväll!! Det var år och dar sedan jag spelade Bingolotto, kanske för att jag saknar Leif "Loket" Olsson som programledare. Rickard Olsson och Lotta Engberg är inte Bingolotto för mig, bara "Loket". Är ungefär samma som med Arne Weise och Julafton, ingen slår Arne när det gäller Julafton, och ingen kan heller slå "Loket" när det gäller Bingolotto.

Jaha, vad ska jag skriva nu då?

Ja just det, kollade ju på Dröm Fångaren igår, som slutade vid 01.30, gick sedan och lade mig och somnade väl vid 2 snåret, och kom upp strax efter 9! Helt otroligt, kanske för att jag sov 11 timmar natten till igår, så jag behövde väl inte sova så mycket. Och känner mig fortfarande pigg. Kom precis på att jag inte ätit frukost än, kanske ska göra det innan jag drar till Ica Maxi.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0