NU är jag ledig

Nu har jag kommit hem från jobbet, för ungefär två timmar sedan till och med. Har hunnit få i mig en stor kopp The, för att motverka isbits-effekten som hade intagit mig på väg hem. Och har fått i mig en mort också, var vrålhungrig när jag kom hem så något var jag tvungen att få i mig, skulle nog behöva lite mer än en morot men det var allt jag orkade fixa just då.

Har varit en ganska bra dag på jobbet, lagom att göra. Men nu är jag hemma, och det ska jag fortsätta att vara tills på måndag. Ska klippa till kalufsen i helgen tänkte jag, och sedan ska jag väl försöka träffa syster-yster en stund också. Bara min förkylning försvinner så kan jag träffa henne och barnen så mycket jag vill sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0