Morgonarbete avklarat

Idag har jag arbetat ett morgonpass, gick otroligt bra. Inga problem att komma upp ur sängen, varit pigg nästan hela dagen. Fick en svacka efter 14 men efter en stor kopp kaffe och två morötter var jag på spåret igen. Har otroligt nog jobbat ända tills jag gick hem idag, det är sällan jag lyckas göra det när jag har tid till 16. Men nu har hösten kommit och då ska vi börja planera vad vi ska arbeta med i våra olika "grupper". Och jag har börjat med att skriva ut gamla PM som vi möjligtvis ska förändra. Så något har jag hittat på ända till 15.45 då jag började packa ihop och röra mig hemåt.

Idag ska jag försöka hoppa upp i cykeln och röra på mig lite, och sedan är det TV ända till 23 imorgon, tur att jag har sovmorgon imorgon. Ska väl kanske ta en snabbtur med monstret också, och kanske skura, får se hur mycket jag hinner med idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0