Ledig dag med lunch=)

Idag är jag ledig och ska luncha med två kollegor som är grav- och mammaledig. Ska åka till lunchen om knappt två timmar, så ska göra mig iordning och packa ihop mig om ett tag.

Igår satt jag barnvakt åt brorsans grabbar, vi hade det nog ganska mysigt, förutom att de är så hyyyper! Kan inte sitta still i mer än 3 minuter om det inte finns något att tugga på. Men det fungerade ändå. De åkte i säng halv 8-8, den lilla sov vid 8, den stora hade fortfarande inte somnat vid 10 när jag åkte hem.

Har varit vaken i ungefär en timme, men har fortfarande inte tagit god-morgon-snusen, och är inte snurrig i huvudet ännu, ska försöka dra ner på snuset, snusar alldeles för mycket. Har nästan skavsår under läppen. Mindre bra!

Nu blir det mer kaffe så jag vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0