Helg!

Nu är det helg, och den började ju bra. Var hemma vid 16, lade mig på soffan och tog en powernap, som varade i ungefär en timme och piggare kan jag inte påstå att jag var när jag var färdig. Har sovit jättedåligt inatt, kunde inte somna igår och blev fruktansvärt arg på min väckarklocka imorse. Men det var bara att pallra sig upp och till jobbet kom jag i tid dessutom.

Ikväll blir det inte mycket gjort. Ska kanske titta på någon film och kanske ta ett glas vin, om jag blir sugen på det. Köpte en box för snart två veckor sedan och den är inte öppnad än. Men det är ingen brådska, den håller ett tag till.

Ska ta och ringa till A lite senare tänkte jag, och hoppas att han har tid att prata en stund. Nu är Ramadan över så nu har han snart möjlighet att ta sig till ett Internetcafé så vi kan MSN:a lite, blir billigare för oss båda gissar jag på. Kanske inte just nu när det är billigt att ringa ner, men när det erbjudandet har förflutit blir det billigare på internet.

Nähepp, bädda ner mig i soffan en stund och glo på burken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0