Gröna lund är avklarat

Har idag spenderat halva dagen på Gröna lund. Var riktigt roligt. Har åkt en massa karuseller med Lill-loppan, har väl åkt närmare 20 gånger, mest barnkaruseller då. Åkte Extreme en gång när lillan åkte radiobilarna. Annars har vi åkt Nyckelpigan, Bläckfisken, Kärlekstunneln, nån Mini-Katapulten som jag inte vet vad det heter, Tekopparna och varit in i Skrattkammaren, kommer inte på några fler vi åkte tillsammans.

Precis innan vi åkte hem åkte lillan "Slänggungorna" som heter något annat nu för tiden, och efter hon hade åkt en gång frågade hon som körde karusellen om inte jag eller syrran skulle åka, och syrran sa då att hon skulle gärna åka men har inget åkband för hon har lillan i vagnen. Men hon fick åka en gång utan band, hon fick låna mitt kan vi säga. Och hon var livrädd, hon berättade att hon satt och bad till Gud för hon var så rädd att gungan skulle lossna från ställningen. Haha, och hon frågar mig varför jag inte åker den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0