Dags att sova, eller försöka i alla fall

Har hunnit vara hemma i 30 minuter efter jobbet, och har hunnit med ganska mycket känns det som, fastän jag inte har gjort speciellt mycket. Har hunnit göra iordning mig inför natten, tvättat och smörjt tatueringen. Ringt till A och babblat lite, märkt att mina pojkar inte tycker om att jag jobbar, det visste jag redan innan men har kommit på det igen. De är alltid lite småsura när jag kommer hem, och efter ungefär 20 minuter har de förlåtit mig för att jag har lämnat de ensamma hela dagen. Så nu är båda här och bråkar om vem som kan vara närmst. Just nu vinner den stora.

Sista arbetsdagen för denna vecka imorgon, sen är jag långledig i hela tre dagar, då hinner jag prata mycket med A, förhoppningsvis titta på någon utav filmerna jag har fått hem. Hinner åka och handla lite till gröna lådan som gapar tomt just nu. Ska troligtvis hem till systeryster nångång i helgen också, får se vilken dag det blir.

Jaja, massa skitsnack, nu ska jag försöka sova några timmar innan klockan ringer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0