Åh vad härligt!

Är precis på väg att försöka sova inför den långa arbetsdagen imorgon, har en 12-21.30 dag imorgon.

Tillbaka till varför jag började skriva, hade precis gjort mig i ordning för natten, satt mig på sängkanten, smort in tatueringen och på med strumpa. Och så börjar det ringa, och det är A som ringer! Så härligt att få höra hans röst igen, snart en månad sedan sist så det behövdes verkligen känner jag.

Imorgon ska jag ringa honom när jag är på väg hem från jobbet tänkte jag, har varit lite dålig på att ringa, eller rättare sagt jag har inte ringt en enda gång för jag vill inte ringa och störa när han jobbar, men han sa att det ska jag göra. Så nu ska det ringas. Det är fortfarande 6 dagar kvar som man ringer billigt dit ner, så ska passa på att prata så mycket som möjligt de här sista dagarna innan det blir dyrare igen.

Har sett en flygbiljett enkel resa för 298 kr, men behöver tyvärr en returbiljett också och de är dessto dyrare, ligger på strax under 4000, så det blir till att vänta en stund till med att boka biljett, men har några veckor på mig att boka och planera, och mycket lättare att planera när jag får planera tillsammans med A. Då kan vi planera vilket hotell som är bäst, ska jag boka charter eller flyg och hotell var för sig. Har han fortfarande möjlighet att hämta och lämna på flygplatsen, eller behöver jag kolla upp hur tågen går så jag kan åka från Tunis till Hammamet med tåg, eller ska jag betala cirka 40 Dinar (1 Dinar är ungefär 5 kronor) för en taxi från flyget till Hammamet?

Jaja, ska försöka sova nu, lycka till till mig själv säger jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0