Promenad över gravfältet mot Mormor!

Idag tog jag en promenad till min kära mormor, gick över gravfältet som skiljer de två småorterna åt. Det är en riktigt mysig promenadstråk men man går där alldeles för sällan. Som vanligt hade jag kameran med mig.


   
   
  
 


När jag väl var hos mormor blev det en massa skitsnack innan jag och lillasyster bar/drog upp en halv soffa tre våningar. Vi hade ett otroligt bra samarbete, och jag höll på att ramla några gånger men höll mig på de två.
Efter att vi fått upp soffan gick vi tillbaka till mormor och tog oss en kopp kaffe innan lillasyster gick och hjälpte till med den andra delen av soffan.
Sedan kom resten av gänget ner och fikade. J hade varit och handlat en massa kaffebröd på ett bageri och mormor hade även bakat kubbar. Mmm, vad gott det var.



Har försökt ringa till A idag, men jag antar att han ligger och sover. När jag ringde var klockan ungeför 22.30 där borta, om jag har räknat rätt. Får försöka ringa honom imorgon innan jag åker till jobbet, ska boka hotellet i veckan hade jag tänkt och behöver ha rätt stavning på hans namn så jag kan boka in honom också.

Nu har flygbiljetts priset börjat sjunka, det har sjunkit med 200 kr hittills. Så snart kan jag boka den delen av resan också, nu är det knappt en månad kvar tills vi ses igen. Längtar som bara den!


Nu Ska jag skicka ett mail med massa bilder till syster J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0