ÖoB ska bli min bästa vän

Har varit på ÖoB idag och handlat lite. Där kan man ju hitta mycket billigt man kan behöva ha hemma.
Köpte något som jag kanske var i enormt behov utav, men kan vara bra att ha. En fritös, kostade bara 300 kr så den fick det blir. Har funderat på att köpa en fritös ett tag men har inte hittat någon tillräckligt billig. Denna var även väldigt praktisk då den är väldigt lätt att rengöra och kan tas isär väldigt enkelt. Dessutom är den i lagom storlek för mig, ingen enorm maskin som tar upp halva köket.


Köpte även två ljuslyktor jag ska ha på tv-bänken, skulle kunna köpa en till och ha i mitten, en i runt format. Allt blir så mycket trevligare med ljus och ljuslyktor, de behöver inte vara tända. Det ser mysigt ut i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0