Kunde inte vänta

Kände hur paniken nästan steg mig upp till hjärnan. Har kollat lite hur det sett ut på flygfronten, om det finns biljetter kvar, hur mycket kostar det att åka nu i helgen o.s.v. Det fanns inga biljetter kvar till den resan som är nu på söndag! Började känna paniken stiga, tänk om det inte finns någon flygbiljett kvar tills jag vill boka!? Vill ju ha ner priset så mycket som möjligt!
Försökte gå in på resan och "låtsas-boka"--> Fel på sidan --> PANIK!
Ringer Apollos kundtjänst och berättar att den säger fel på sidan och bokar samtidigt biljett, för jag ska iväg!! Så 7 november 06.00 sitter jag och hyperventilerar och hoppas på att vi inte ska störta.
Om vi måste störta kan vi göra det på hemvägen när jag troligtvis redan är suicidal/deppig eftersom A kommer vara kvar där nere och jag sitter på flyget tillbaka till snön/kylan och verkligheten.

Nu känns det genast bättre, jag vet att jag kommer iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0