JAG VILL INTE!

JAG HAR INTE RÅD!
Känns som jag är på väg att bli sjuk, jag varken vill eller har råd med det nu. I och för sig är jag hellre sjuk nu än när jag åker, men jag har inte råd!
Började känna mig illamående på jobbet idag, och fick samtidigt huvudvärk. Förhoppningsvis var det inget värre än så, det märker jag väl imorgon.

A har några dagar kvar i Kina, jag trodde han skulle åka hem imorgon men han åker tydligen he på fredag, vilket jag inte hade förstått. Men det är väl lika bra att vara borta så länge man kan när man väl är iväg. Och förhoppningvis har han fått/får han en ledig dag i alla fall så han hinner se annat än fejk Gucci. Ska försöka ringa honom imorgon innan jobbet, han svarade inte tidigare idag men har fått ett sms i alla fall.

Nu Paradise Hotel och sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0