Jag har dubbelmoral...

Jag har dubbelmoral just nu känner jag. Skriver i mer än ett inlägg att jag har penga-ångest och inte ska handla något mer nu. Visserligen har jag väl skrivit att jag inte ska beställa mer saker.
Men jag är/var i stort behov av en ny bikini eftersom mina blev nerfläckade med Harissa när jag åkte hem från semestern. Och nu ska jag ju iväg på semester och det kanske är badväder där nere, måste ha något att bada i.
Så jag har varit och handlat ny bikini, två stycken! En helsvart med någon sak bak på trosan, och en helrosa. På REA måste jag då säga! 50% rea! Två bikinisar för 350 kr! Måste faktiskt få vara lite stolt!

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, får hoppas att det dimper ner en AVI i brevlådan med kedjan så jag kan få hämta ut den. Annars har jag inga planer, bara vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0