God morgon världen!

Vaknade otroligt nog innan 7 imorse, vaknade av en dröm. Jag som inte brukar komma ihåg mina drömmar.
Men imorse drömde jag att jag fick ett SMS på svenska av A. Det började med att jag skickade ett SMS till honom där jag skrev ett ord på svenska och resten på engelska. Och sen svarade han på svenska, vet inte hur hjärnan valde ämnet men det var säkert något väldigt intressant.
Det svenska ordet jag skrev var "Promenad", och svaret var "Men jag har bara jobbat som mediasäljare". Fråga mig inte hur det går ihop, men så brukar det tydligen vara med drömmar. Ska kolla upp i min drömtydarbok om jag hittar något svar på detta. Uppdaterar då!


Får se vad jag hittar på idag, det verkar vara regnfritt, än så länge! Inte de finaste molnen som är på väg, oroväckande. Jag skulle behöva klippa av mig håret, får se hur jag gör med den saken. Ser ut som jag vet inte vad i skallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0