God morgon god morgon

Tisdag morgon, veckan har börjat ganska bra. Var ledig igår och åkte hem till min syster för att gosa lite med lillflickan. Sen åkte vi och hämtade stora flickan på dagis och åkte till simskolan. Efter simskolan var det restaurangbesök med flera systrar. Syster E och hennes dotter C är på besök i stora staden från Norge, och så mötte vi upp syster S och J också. Kinamat blidde det. Gott som bara den och som vanligt äter man för mycket när man är på Kina Restaurang.

Igår flög A iväg till Kina, om han har tagit de flyget jag sett så borde han vara i Dubai nu, och åka vidare om någon timme. Har inte sett någon artikel om något störtande flygplan ännu så han borde vara i livet i alla fall. Vet inte varför jag fick den tanken men den slog mig inatt när jag vaknade till. Har jag drömt det kanske?
Han skulle slå en signal när han var framme, och om det är den biljetten som jag tror att han tagit så jobbar jag när han kommer fram. Enligt den biljetten ska han vara framme kl 15, men om det är svensk tid eller lokal tid det vet jag inte.

Nu kaffe, frukost och göra mig i ordning inför jobbet. Har ett fruktansvärt 12-pass idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0