Fipplat och trixat en massa

Nu har jag fipplat och trixat med bloggdesignen. Blev inspirerad av Borthys blogg när jag var där inne och läste igår. Hon har gjort en väldigt fin bloggdesign med hjälp av en gardin och en blomma. 
Gick då ut och sökte på olika bakgrunder och hittade ett gång olika som jag gillar, men det fick bli den här för stunden.

Ska ta mig till centrum om ett tag och hämta ut mina paket, hoppas på att jag får en till AVI i brevlådan innan jag går iväg. Ska därför gå efter 14, då borde postmannen varit förbi med sista rundan.
Jag trodde att jag hade fått hem AVI´n för kedjan med första postrundan, en det var bara en påminnelse. Attans!

Har gått och blivit lite orolig över den där kedjan, säljaren har redan skrivit ett omdöme, fastän jag inte har fått min kedja. Och jag har inte fått svar på mitt mail jag skickade i fredags om att den fortfarande inte har anlänt.
Kommer bli riktigt besviken om jag inte får hem kedjan innan jag åker, då spricker min plan. Och så har jag kastat pengar i sjön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0