Det kom en AVI!

Det damp ner en AVI i min brevlåda idag, men en avsändare som inte stog skriven. Vart riktigt glad och hoppades på att det var kedjan som dök upp. Stoppade AVI´n i fickan och åkte till frisören för att ordna till kalufsen.
Efter frisören gick jag till centrum för att hämta ut paketet, kände mig väldigt förväntansfull och glad.
Lämnar in lappen, personalen hämtade paketet, jag blev besviken! Det var bara några filmer, absolut inte lika roligt som det hade varit med kedjan.
Attans makaroner!
Ska skicka ett till mail till säljaren och hoppas på svar denna gång.
Om AVI´n inte kommit till helgen ska jag skicka ett mail och begära att han skickar en ny med expressbrev så jag hinner få den innan jag åker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0