Back to work!

Idag är det arbetsdag igen, det blir ett eftermiddagspass idag. Imorgon blir det lite värre. Förmiddagspass, slutar vid 15 festen börjar 18. Jag hatar att komma sent!
Får nog ta med mig mina saker till jobbet och göra mig iordning där. En kollega sa att hon kan lösa hem mig tidigare så jag hinner hem och göra mig iordning men jag vet inte ens hur jag ska åka dit, måste kolla upp det innan jag bestämmer mig. Och det är på jobbet jag har adressen och informationen om lokalen.

Får se vilken kamera som packas med också, skulle vilja ha med mig den stora, men den är tung som attan att ha runt halsen hela tiden. Det får nog bli den lilla kameran men då blir det inte lika fina bilder.

Jaja, nu ska jag göra mig i ordning så jag kan springa iväg om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0