Äntligen ledig!

Nu är jag äntligen ledig, hela två dagar har jag till mitt förfogande.
Idag var jag hemma ganska tidigt, fick åka bil med en kollega som bor i närheten av mig. Väldigt härligt att åka hem i bil, mycket tystare och lugnare än på bussen. M, kollegan, har precis tagit körkort, rättare sagt i förra veckan. Så det var första gången fick följa med till jobbet.

Imorgon ska jag ta mig till centrum och hämta ut några paket på posten, just nu är det två stycken. Jag hoppas att det blir två till, men vet inte om de kommer dyka upp. Har ju köpt en halskedja på E-bay, förra månaden, och den har fortfarande inte kommit fram. Hade tänkt att ge den till A när jag åker ner, men det blir lite svårt om den inte tänker dyka upp innan jag åker. Knappt tre veckor kvar!!



Ska väl kanske ta mig till Coop imorgon också och köpa mig den där modellstörre lukta-gott-maskinen. Kan ju passa på att handla lite frukt och grönt samtidigt. Det börjar sina på den fronten. Det blir nog dessutom billigare att handla på Coop än på lokala matvarubutiken. Nu när jag behöver tänka på plånboken så är det lika bra att handla billigt på en gång.


På vägen hem funderade jag på vilken skog jag ska ut och fotografera nu mina lediga dagar, har varit i skogen i närheten. L kanske är ledig och vill ut och plocka svamp så kan jag fotografera. Ska ringa och fråga henne.


En tre-delad sten, lite annorlunda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0