Åh men!!

Har precis kommit hem från centrum där jag handlat lite grönt och hämtat ut paketen. Blev bara två paket, väntar fortfarande på två... Väntan fortsätter...

Det ena paketet beställde jag för flera månader sedan, nästan två månader. Ett par byxor som jag redan har två utav, dessa är i en annan färg. Väldigt bekväma byxor det är därför jag beställde ett par till.


Och sedan beställde jag en blå långkjol, har för mig att det skulle vara en "trekvarts-kjol". Men denna är för stor kanske därför det är en hellång kjol. Vet inte om jag ska skicka tillbaka den, vilket jag kanske borde göra eftersom jag inte planerat att bli större, utan mindre. Annars kan jag sälja den på Tradera eller något.

Fick också hem ett paket jag beställde i mitten på förra veckan, ett par vita leggings och en pyjamas. Pyjamasbyxorna var för små, så dags att börja röra på fläsket igen. Nattlinnet var snarare stort än lagom. Vilka problem man får, i och för sig bra att det "bara" var två plagg av fem som passade, kanske inte vill beställa på ett tag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0