10 dagar kvar!

Nu är det bara 10 dagar kvar tills jag åker. Ska bli så skönt, det som är mindre roligt är att jag jobbar 8 av de 10 dagarna. Men det ordnar till sig. Det blir till att skriva packlista i helgen och börja packa lite smått. Måste bestämma mig för vilka sorts kläder jag ska ha med mig, det blir några plagg med längärm och långben. Kvällarna är tydligen kalla, runt 15 grader.
Nu ska jag bara ordna så jag kommer till Arlanda, syrrans kille sa förut att han skulle köra mig, men jag måste fråga innan jag vet helt hundra. Om inte han kan köra till Arlanda blir det kommunalt till Centralen och sen en taxi därifrån, så man kommer ju dit på något vis i alla fall.
Hem kommer jag utan problem, landar vid 14-tiden så jag kan åka kommunalt utan problem på vägen hem.

Jaja, frukost måste ordnas. Jobb senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0