1 vecka kvar!

Nu är det inte lång tid kvar, hoppas att tiden går fort nu!

Igår var det förmiddags jobb, sen åkte jag hem och handlade på vägen. Sedan blev det en tripp ut till skogen till R och R, var riktigt länge sedan jag träffade på dem. Det bjöds på mat, lasagnette, och trevligt sällskap. Vi spelade Texas Hold'em och drack vin, blev inte så mycket för mig eftersom jag ska jobba idag. Åkte hem strax eter 23, var hemma kl 1!! Det tar sådan fruktansvärt lång tid att åka hem därifrån. Och det är en massa dyngraka människor som skriker och tjoar på bussar och tunnelbanor. Att de orkar?`

I alla fall, 7 dagar kvar!! Snart får jag lämna detta avlånga kalla land, och komma till ett mer ovalt varmare land.
Och dessutom får jag ju träffa A igen, det är det bästa med resan.

Nu måste jag göra mig iordning så jag kommer till jobbet i tid.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0