Ska ut och hälsa på solen

Nu har snart denna internettimme tagit slut, så då blir det upp på rummet för att lämna in datorn, hämta bok och sedan ner igen för att hälsa på solen. Har inte hälsat speciellt ofta på solen sedan jag om ner så det är dags att börja nu så jag inte ser ut som ett spöke när jag kommer hem. Har ändå varit på semester, så lite färg hoppas jag att jag kan få innan jag ska åka hem.

Har max tio minuter kvar på internettillgången, och vet inte riktigt vad jag ska göra de sista tio minutrarna. Måste ju få ut så mycket som möjligt av denna tid, det är ju ganska dyrt, 25 sek för en timme, det kostar 15 sek på internetcafeér i centrumet. Så 10 kr dyrare, bara till att surfa.

Ut i solen ska jag i alla fall, ska bli skönt att få känna lite värme från solen.


Kommentarer
Postat av: fia

Härligt med sol! Har länkat till din blogg i min ;-)

2010-11-11 @ 09:38:41
URL: http://levefriheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0