Om 24 timmar!!

Om 24 timmar är jag på väg att landa i värmen, ska bli såå skönt! 9.50 enligt tidtabell ska vi landa på Enfidha airport, sen mblir det buss- och taxiresa till hotellet. Där jag troligtvis tänker ta en powernap och äta lite lunch. Kommer ju gå upp vid 03 inatt ungefär för att röra mig mot Arlanda, tror inte jag orkar hålla mig vaken allt för länge under morgondagen.
Pratade med A igår, och han frågade om jag kunde göra honom en tjänst, visst, kan alltid försöka tyckte jag och frågade vad det var. "Kan du köpa en flaska Absolut Vodka till min chef?", haha, ja kan alltid försöka komma ihåg det, och hoppas att taxfree är öppen så tidigt på morgonen. Så jag har väl en flaska Absolut i ryggsäcken när jag boardar imorgonbitti.

Nu ska jag bädda sängen med rena härliga sängkläder till lillasyster som ska bo här en vecka när jag är iväg, sen ska jag starta diskmaskinen, dammsuga, städa hos grabbarna. Ja lite har jag att göra innan jag sticker iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0