Ledig helg!

Idag blev det en heldag på jobbet, så jag tjänade en extra slant eller två. Vilket behövs efter semester och shopping. Det är ju snart jul, det kostar pengar. Det var en ganska lugn dag på jobbet, lite småpyssligt men det var bara roligt. Har fått skratta ganska mycket också, inte alltid man har det så roligt på jobbet.

Och A har fått godkänt från kollegorna, hehe. Utseendemässigt alltså, de har ju inte träffat karln. En utav de sa till och med "Skaffa ring på fingret fort!". Mest menat på skämt men alltid roligt att höra.

Har erbjudit mig att komma in och jobba på söndag om det skulle behövas, jag behöver ju lite extrapengar och ska ändå sitta i skolbänken måndag-onsdag nästa vecka. Ska på kurs i Handledning på ett vuxengymnasium i stan. Får se hur det går, förhoppningsvis är det väldigt intressant.

Nu ska jag göra mig i ordning för att sova, vaknade 04.40 imorse, men somnade om. Upp gick jag 05.20, så jag har varit vaken alldeles för länge.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0