Haha, vilket bra svar

Jag vill skaffa Akrylnaglar igen, känner mig mer kvinnlig med fina naglar. Så jag tänkte vara duktig och fråga en utav cheferna hur det egentligen är med Akrylnaglar, jag tycker ju att bara de är tillräckligt korta så ska man få ha de, men hur är det med tippen? Vit tipp döljer smutsen men är mycket finare än genomskinlig tipp som "visar" smutsen. Så jag var tvungen att fråga om jag får ha med vit tipp. Och jag fick ett klockrent svar- "Du har inte frågat mig". Vilket betyder att jag får ha med vit tipp om jag vill, vilket jag vill.
Det jag sa till chefen var att om jag har akrylnaglar tar jag bättre hand om mina naglar än om jag har mina vanliga naglar, och huvudsaken är att man tar hand om naglarna och håller de tillräckligt korta. I vanliga fall hållar jag de tillräckligt korta men jag tar inte hand om naglarna. Så vilket är bäst?
Tillräckligt korta och omhändertagna naglar eller tillräckligt korta o-omhändertagna naglar?
Så med den texten skriven, ska snart till nagelsalongen och ordna till mina naglar.

Efter nagelsalongen ska jag åka och äta lunch med mina kära syster, och senare när vi hämtat lillan på förskolan ska vi åka till IKEA och handla lite möbler. Får se om jag hittar något till mig själv, borde inte handla något tror jag. Så jag får hålla mig i skinnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0