God morgon!

Lördag morgon pigg och glad, så gott som i alla fall. Lite små seg men det får man vara vid den här tiden tycker jag.
Har precis fått i mig frukost och sitter med kaffet nu, till frukost blev det stekt ägg med stekt vitkål. Mmmm, gott. Till lunch idag ska jag göra något på köttfärs, tog fram den igår morse för att göra köttfärsslimpa till middag, men blev kvar på jobbet så köttfärsen måste användas idag.

Idag ska jag iväg på kalas, det blir en utmaning att inte smaka något utav det bakade. Men det ska nog ordna sig. Sen ikväll ska vi ut och äta Kina, får nog be om lite extra grönsaker eftersom jag inte ska äta ris.

Nu mer kaffe och sen bada/duscha inför kalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0