Lördag, och en ledig helg.

I torsdags var jag och tittade på min kusins band som hade spelning i Vitabergsparken. Det var riktigt trevligt, först var det något rockband som inte var bra, det var riktigt tråkiga låtar som spelades, sedan var det Nanne Grönwall som sjöng tre låtar innan min kusins band kom upp på scen. De spelade längst av de tre banden. Och riktigt bra, de spelade en eller två nya låtar som man inte hört innan. De var bra de låtarna också, tydligen ska de snart släppa en ny platta, den måste jag ha! De ska tydligen åka till USA i höst också, och spela antar jag.

Igår gjorde jag inte mycket, hämtade ut min cykel och var småsur resten av dagen. Ringde runt till bekanta och hörde om de vet hur man lagar den så man får väl se om jag måste lämna in den igen eller om någon kan fixa det åt mig.

Idag har jag inget planerat, håller på att tvätta just nu, eller tvättmaskinen tvättar, jag väntar bara. Senare är det inget som händer, blir väl ta det lugnt och titta på film eller Eurovision song contest. Får se hur kvällen utvecklar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0