God natt, snart i alla fall

Om ungefär tre timmar ligger jag i sängen och sover sött, hoppas jag. Känne rpå mig att min kära vän J kommer ringa mig tidigt idag. Och det tycker jag inte om. Sitter just nu på jobbet och har gjort det sedan 13.30 igår, så jag vill inte bli störd i min skönhetssömn.

Är otroligt pigg just nu, men det straffar sig nog på bussen. det brukar det göra när jag jobbat sådana här pass. Somnar på bussen och vaknar abrupt på den stationen jag ska av. Förhoppningsvis är jag hella vid halv nio-tiden, och sover strax efter nio. om jag får bestämma. Men tyvärr är det bussarna som bestämmer när jag är hemma.

Är ledig tills på onsdag morgon, så nu har jag två dagar på mig att ta en snabbstädning och passa på att tvätta lite, och att hämta ut min dator som förhoppningsvis kommer tillbaka på reparationen idag. Men troligtvis orkar jag inte ens gå utanför dörren i eftermiddag så den hämtar jag nog tidigast imorgon. OM jag mot all förmodan inte är jättepigg vid fyra snåret och att jag fått det efterlängtade SMS:et. Men det märks senare.

Det har varit ett väldigt lugnt pass på jobbet, har hunnit läsa ut Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor", så nu väntar nummer två i triologin. Vad den nu heter, står stll i skallen. Den blir väl påbörjad ikväll skulle jag gissa på.

Nähe, ska väl försöka göra någon nytta den sista timmen på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0